2010. november 26., péntek

Megjelent köteteim



Megjelent a novelláskötetem, 350 oldalon 44 érdekes, izgalmas novellával.
ára: 2600 Ft
megrendelhető: az email címemen, és a
bookline.hu  oldalán.


Mindenből van kiút!

(Gyógyulás a rákból és egyéb betegségekből alternatív módon)

 GYAKORLATI KÉZIKÖNYV

NEM CSAK BETEGEKNEK !!!!!!!!



Ebben a könyvben összegyűjtöttem minden testi és lelki gyógymódot, amit  tudtam, rábízva az útkeresőre a választást. Mivel anyagból is vagyunk, használhatjuk mankónak az úton, ezért számos anyagi gyógymódot is tartalmaz, emellett a lelkünk számára hasznos útmutatásokat, technikákat közvetít. Érdemes belátnunk, bármi történik, saját magunknak van vele dolgunk, nekünk kell változtatni, nem elég egy pirulát bekapni, és azt hinni, minden rendben, nincs szükség másra, mert ekkor nem magunktól, hanem mástól, tőlünk idegenektől várjuk a megoldást, pedig ez a mi feladatunk. Leírtam azt a csodálatos belső utazást, amin részt vettem, megörökítettem a lépcsőt, amely bennem, legbelül elém tárult, és amelyen elindultam a fény felé, ahol minden fokon ott várt  a megfelelő ember, szó, zene, film, könyv, újságcikk, idézet, amelyből lelkileg tudtam táplálkozni, amelyre szükség volt, hogy egy- egy újabb lépcsőfokra léphessek. Csodálatos volt!
Tulajdonképpen egy hétköznapi ember útkeresését írtam meg a maga összes buktatójával, hitmegingásával, felfedezésével együtt, mely során megtapasztaltam, hogy semmi sem fontosabb a szeretetnél, és az emberi kapcsolatoknál. Eljutottam a REIKI- re, a TITOK- hoz...
 ... a végén egy újjászületett, más ember lettem… nem külsőleg, kizárólag belsőleg!

 TARTALOMJEGYZÉK

ELŐSZÓ
* ÉLEM A KÖNYVEM (ez a fejezet alul olvasható)

I. BETEGSÉGEK

VESEKÖVESSÉG
MAGAS VÉRNYOMÁS
CUKORBETEGSÉG
ELHÍZÁS
ZSÍRANYAGCSERE ZAVARA
RÁK
A RÁK OKAI - SZERINTEM
NÉHÁNY ELMÉLET

II. GYÓGYÍTÓ MÓDSZEREK

A MÁJ SZEREPE
MÁJTISZTÍTÓ KÚRA
GYÓGYÍTÓ ZÖLDSÉGEK
GYÓGYÍTÓ GYÜMÖLCSÖK
NÉHÁNY SZÓBAN
EGYÉB KÚRÁK
VITAMINOK
IMMUNRENDSZERÜNK
VIZSGÁLATOK

III. ÚTKERESÉS

HOGYAN VETTEM ÉSZRE?
HCG TESZT
GYÓGYSZERELVONÓ KÚRA
PSZI SEBÉSZ
IZZADÁSGÁTLÓ ELVONÓ
BEISMERÉS
REIKI
A MŰTÉT
TILOS
KÖNYVEK
A KEMOTERÁPIA MELLÉKHATÁSAI
ÖSZTROGÉN TARTALMÚ SZEREK
KONTROLLOK
A GYÓGYULÁSBA VETETT HITEM MEGKÍSÉRTÉSE
A RÁK OLYAN, MINT AZ UJJLENYOMAT
A KÉRDÉSEK FONTOSABBAK, MINT A VÁLASZOK
SZOMATOINFRA
A NEM RÁKOS CSALÁDTAGOKNAK ÜZENEM
CSAKRÁK
LELKI ÚT
TITKOM, TITKOM…
HOGYAN ERŐSÍTSÜK HITÜNKET?
* HOL KERESSÜK A BOLDOGSÁGUNKAT? (ez a fejezet alul olvasható)

 Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com


2. Élni, vagy ölni?

(egy vérvonal hattyúdala) - regény


RECENZIÓ:
"Az ezoterikus és alternatív gyógyászati írásokat jegyző szerzőt egy vidéki kastélymúzeumban tett látogatás inspirálta e regény megírására. Brátán Erzsébet ezért könyve elején egy kis történelemleckét tart tankönyvi idézettel, hogy behatárolja történetének időhatárait. A néhány oldalas idézetből megtudjuk: az 1848-as szabadságharc leverésétől az 1956-os forradalom leveréséig ágyazódik a történelem szövetébe a keresztnevükön szerepeltetett nagybirtokos báró család tagjainak sorsa. A fő szál József úrfi és a szolgálólány, Mária szerelme, ehhez kapcsolódnak a fantázia szülte, de valóságosnak ható szereplők. "Milyen volt az élet ezekben az időkben a fővárostól távol? A távoli uradalmakban, kisfalvakban és a tanyákon, a vérkeringéstől eldugott területeken?" - írja a szerzőnő elöljáróban."

Egyéb érdekesség: a borítón szereplő rajzot is én készítettem :)


TARTALOMJEGYZÉK

OLY KORBAN ÉLTÜNK…
A TERV **
KÉSZÜLŐDÉS ** (ez a két fejezet alul olvasható)
A KEZDET KEZDETE
MIT MŰVELSZ?
A SZABADNAP
ÜLJ LE, FIAM!
ÖLJEM MEG?
NYUGODJ BELE!
MAGÁNYOSAN
A NÁSZ
AZ ELSŐ HÁBORÚ UTÁN
AZ ÖRÖKÖS
NE TEMESSÉK MÉG EL A KISFIÚT!
MAGATEHETETLENÜL
ÉLNI KELL!
ELMÉLKEDÉS
ZORD VALÓSÁG
A JUHÁSZ
FIAM, FIAM
A LEGKISEBB LÁNY
VAN BENNÜNK VALAMI
A BIRKÁK
MIÉRT?
HIHETETLEN
A MÁSODIK HÁBORÚBAN
A BABA
A HÁBORÚS ÉVEK UTÁN
A LÁNYOM NEM ELADÓ!
ALMA A FÁJÁTÓL
MINT EGY ANGYAL
A TITOK
VÁGYÓDÁS
A VÉGZET
NŐSÜLNÖD KELL!
NEKÜNK EZT NEM SZABAD!
HIÁBA MINDEN
ESKÜVŐ
SZERELMES VAGYOK!
A GYŰRŰ
GYENGE VAGYOK…
AZ ÖRDÖGSZIKLA
AZ UTOLSÓ REMÉNYSUGÁR
AZ ÉLET ÉL
VÉGSŐ CSAPÁS
A VÉRVONAL


Könyveim megrendelhetők a kiadó honlapján:


vagy nálam névre szóló dedikálással:


Verseimből az alábbi linken olvashatsz néhányat:



Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése