2010. november 26., péntek

RÓLAM

Bár általában nyitott könyv vagyok, azt hiszem, jobb lenne, ha nem tudnál rólam semmit, vagy csak nagyon keveset, úgy nem helyeznél el egy előre gyártott kategóriában, dobozban sem. Vigyor De hát mit tegyek? Én már csak ilyen vagyok... mindent elárulok magamról...

Történtek velem dolgok, melyek rátereltek az útra, amiért valóban megszülettem, mely során minden teljesen megváltozott, bennem, legbelül.
Lassan három éve időm legnagyobb részét az írás köti le, mely során megörökítettem minden mélyen érintő tanulságot. Úgy éreztem, segítenem kell a sorstársaimon, akik talán elolvassák az írásaimat, és általa felismernek bizonyos dolgokat, megoldást, kiutat, más utat találnak maguknak, hiszen magam is így jutottam mindig előbbre.
Meggyőződésem, tapasztaltam, hogy mindenkihez eljut a megfelelő könyv, amikor éppen szüksége van rá, ha nem könyv, akkor film, dvd, cd, idézet, vagy emberi szó formájában, akitől megkapja azt a mondatot, ami éppen ahhoz kell, hogy tovább tudjon lépni, úgymond fejben leessen az a bizonyos tantusz, ha hajlandó elfogadni a tanítását, hisz mindannyian egyszerre vagyunk tanítványok, és mások mesterei egyaránt, életünk során folyamatosan segítjük egymást az úton, - az úton, mely végén azt hittük, hogy a cél vár, de nem a cél a lényeg, hanem maga az út a cél! Az út átélése, és minden érzelem, benyomás, ami közben ér minket! Semmi sem fontosabb az emberi kapcsolatoknál, és a szeretetnél, és nem az a fontos, amit magunk mögött hátrahagyunk, sokkal fontosabb, amit magunkkal viszünk, az érzések, élmények, amiket átélünk.
Műveim írásakor ez a tanulságos, humánus hozzáállás vezérelt, melyekben az élet nagy igazságait igyekszem papírra vetni. Eddig megjelent két kötetemen kívül jelenleg nyolc nyomdakész mű várakozik kiadásra, különböző témákban, pl. az óvodai életem során gyűjtött gyerekszájakból egy kis könyvecskére való gyűjtemény, novellagyűjtemény, sci- fi, mesekönyv, szakácskönyv, versválogatás. Ezen kívül természetesen számos könyv íródott a fiókom számára is, mint például a kórháztörténetek, esettanulmányok, spirituális élmények, álmok, gondolatok, esszék, komikus helyzetek, szabad versek, és az élettörténetem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése